طراحی و عرضه پی ال سی، رباتیک، الکترونیک صنعتی، ایسیو و برد هوشمند الکترونیکی

ایسیو گیربکس 190 لودر و گریدر

گیربکس 4WG-190 محصول شرکت زد اف آلمان، یکی از قویترین و با کیفیت ترین گیربکس های مورد استفاده در لودرهای چینی، لودرهای هیوندای، جی سی بی، و گریدر می باشد. این گیربکس دارای شیربرقی و توسط نیروی هیدرولیک و توسط کنترل دقیق ایسیو گیربکس عمل می کند.

ایسیو فابریک و اصلی ZF لودرهای چینی

مشخصات گیربکس ZF 4WG-190

تعداد صفحه کلاچ:  6 صفحه کلاچ

تعداد دنده جلو: 4 دنده حرکت به جلو

تعداد دنده عقب: 3 دنده حرکت به عقب

تعداد محور: دارای دو محور جهت انتقال نیرو به گاردن عقب و جلو

تعداد سنسورها: دارای 7 سنسور شامل :سنسور دور موتور، سنسور دور دنده مرکزی گیربکس، سنسور دور خروجی یا سرعت گیربکس، سنسور حرارت روغن هیدرولیک، سنسور فشار روغن هیدرولیک، سنسور قطع کن اضطراری،و  سنسور ترمز دستی

شرکت سازنده: شرکت زد اف آلمان

ایسیو گیربکس زد اف 190  (4WG-190)

مدار الکترونیکی جهت کنترل گیربکس به نام ایسیو می باشد و از یک طرف به دسته دنده در بالا و از طرف دیگر به دسته سیم شیر کنترل روی گیربکس متصل می باشد. گیربکس 190 برخلاف گیربکس 180 و 200 شرکت زد اف دارای شتاب حرکتی بیشتری می باشد و این مورد باعث ضربه شدیدتر در هنگام اتصال کلاچ ها می باشد.

ایسیو گیربکس 190 لودر و گریدر

توجه بسیار مهم : از استفاده ایسیوهای رله ای جدا روی این گیربکس دوری کنید . زیر رله ها با قطع و وصل ناگهانی شیربرقی ها باعث ضربه شدید به صفجه کلاچ ها و چرخ دنده ها می شوند. و این ضربات باعث فرسایش شدید صفحهات کلاچ و جام کردن شیربرقی ها و همچنین سوختن و خراب شدن روغن هیدرولیک داخل گیربکس می شوند.

ایسیو اصلی و فابریک گیربکس 190 به قیمت بالایی می باشد و از طرفی تعمیر و پروگرام اصلی آن از طرف شرکت زد اف به دلیل تحریم ها به راحتی در داخل ایران در دسترس نمی باشد. بنابر این مشکل و از طرفی آسیب زیادی که برد های رله ای به این گیربکس وارد می کنند. این شرکت ایسیو این گیربکس را با استفاده از میکرو کامپیوترهای پیشرفته و با استفاده از آخرین زبان طراحی الکترونیک و برنامه نویسی صنعتی رباتیک طراحی و تولید کرده است.

در زیر تصور این ایسیو گیربکس 190 را مشاهده می کنید.

ECU for 4WG-190 ZF

ایسیو با میکرو کامپیوتر و مداراصلی برای گیربکس 190 لودر و گریدر

مزیت ایسیو گیربکس با برد مدار اصلی

این برد دقیقا طبق استاندارد گیربکس 190 شرکت زد اف طراحی شده است و دارای پردازنده 72 مگاهرتزی می باشد و سیستم کلاچ گیری آن کاملا دیجیتال و برمبنای شرایط محیط و اطلاعات دریافتی از سنسورها و وضعیت موتور می باشد. کلاچ گیری بدون تقه و ضربه دارد و همچنین راننده را از اشتباه در دنده معکوس کمک می کند. دارای حافظه دخیره عمکرد گیربکس می باشد و همچنین دارای یک مانیتور و نمایشگر دیجیتال می باشد .