طراحی و عرضه پی ال سی، رباتیک، الکترونیک صنعتی، ایسیو و برد هوشمند الکترونیکی

دانلود نرم افزار حسابداری برای مغازه

گردش مالی و حسابداری در بیشتر مغازه ها بر مبنای فروش اقلام و کالاها به صورت خورده فروشی می باشد. آنقدر که در یک شرکت بازرگانی دفترسندهای دوبل حسابداری اهمیت دارد در یک مغازه حتی به سند حسابداری هم توجه نمی شود.
برای صاحب یک مغازه فروش خوربار و یا فروشگاه کفش مهم ثبت سریع و آسان فاکتورهای فروش و شمارش صحیح موجودی کالاها میباشد و در نهایت موجودی صندوق و سود فروش کالاها در نرم افزار حسابداری آسمان یک صفحه ویژه حالت فروشگاهی در نظر گرفته شده است و منوی های مورد نیاز حسابداری فروشگاه و مغازه در این صفحه در دسترس آسان قرار گرفته است.

حالت حسابداری مغازه در نرم افزار حسابداری آسمان
حالت حسابداری مغازه در نرم افزار حسابداری آسمان

منوهای مورد استفاده مغازه در حالت فروشگاهی

ستون اول منوها در سمت چپ:

  • ثبت فاکتور فروش
  • دریافت وجه نقد
  • ثبت دریافت چک
  • ثبت حواله بانکی رسیده

توجه: این منوهای بالایی مربوط به فروش کالا و تسویه حساب می باشد و اولویت اول در یک نرم افزار حسابداری برای مغازه را دارد
ستون دوم منوها در ارتباط با خرید کالا:

  • ثبت فاکتور خرید
  • ثبت پرداخت وجه نقد
  • ثبت صدور چک
  • ارسال حواله بانکی

توجه: تمامی منوهای بالایی جهت دسترسی سریع به خرید کالا برای مغازه و فروشگاه می باشد و امور تسویه حساب به فروشندگان عمده کالا به مغازه می باشند.

روش محاسبه سود و زیان فروش مغازه

محاسبه سود فروش کالاهای مغازه بصورت خودکار توسط نرم افزار حسابداری انجام خواهد شد فقط ثبت فاکتور خرید و فروش را اپراتور حسابداری مغازه به صورت صحیح وارد کند. گزارش سود فروش را برنامه حسابداری آسمان فورا نمایش خواهد داد. روش محاسبه سود فروش مغازه بر مبنای قیمت میانگین خرید و فروش می باشد و عدد دقیق سود فروش زمانی که کالاهای انبار مغازه به طور کامل فروخته شود به دقت صد در صد خواهد رسید.

ثبت فاکتور فروش با دستگاه بارکدخوان

در صورتی که مایل هستید بدون وارد کردن کد کالاها و فقط با کلیک دستگاه بارکدخوان و به آسانی فاکتور فروش را ثبت کنید، این امکان بصورت خیلی آسان و پیشرفته در نرم افزار حسابداری آسمان موجود می باشد. جهت انجام فروش با دستگاه بارکد خوان در هنگام ورود اجناس به مغازه باید به تمامی اجناس بارکد تولیدی نرم افزار حسابداری آسمان را بچسبانید و یا از بارکد موجود روی اجناس استفاده کنید.

بیشتر بارکدهای روی کالا به صورت استاندارد دارای کد 20 عدد می باشند که دو کد اول کد کشور ایران یا کشور تولید کننده دو کد بعدی کد اقتصادی کارخانه تولید کننده و کدهای بعدی سریال تولید کالا می باشند. بنابراین شما نیازی به چاپ برچسب بارکدها ندارید در صورتی که کالاهای شما بارکد داشته باشند.

فاکتور فروش با بارکدخوان جهت حسابداری مغازه
فاکتور فروش با بارکدخوان

ثبت بارکد کالاهای مغازه

در صورت نیاز به چاپ برچسب بارکد از منوی فروشگاهی نرم افزار حسابداری آسمان در بخش منوی معرفی کالا، دگمه چاپ بارکد کالاها را استفاده کنید. جهت برگه چاپ بارکد هم می توانید از کاغذهای برچسب دار و برش دار موجود در بازار استفاده کنید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *