طراحی و عرضه پی ال سی، رباتیک، الکترونیک صنعتی، ایسیو و برد هوشمند الکترونیکی

نرم افزاری حسابداری

 

بسته نرم افزاری حسابداری آسان و راحت
بسته نرم افزاری حسابداری آسمان به همراه قفل سخت افزاری

در تمامی بخشهای حسابداری شرکت های بازرگانی و کارخانه ها، نرم افزاری مناسب حسابداری به عنوان پایه آن قسمت مورد استفاده قرار میگیرد. نرم افزاری که باید توان دریافت سند ها، فاکتورها و رسید ها را داشته باشد و در کمترین زمان ممکن گزارشات مورد نیاز را به صورت چاپ و یا خروجی فرمت های فایلی مورد نیاز ارائه دهد.

آسمان، نرم افزاری حسابداری

نرم افزار حسابداری آسمان به عنوان نرم افزاری مناسب حسابداری جهت ثبت فاکتور ها، رسید های وجه نقد، امور چک و عملیات بانکی مورد استفاده قرار گیرد.

منوی دسترسی این برنامه باعث دسترسی راحت تر به فرمهای مختلف است و در صفحه مرکزی و دقیق زیر عنوان “حسابداری آسمان” قرار گرفته است

انتخاب حالت نرم افزاری حسابداری در برنامه آسمان
انتخاب حالت برنامه حسابداری در نرم افزار حسابداری آسمان

 

 سند حسابداری دوبل

این برنامه حسابداری با دارا بودن امکان ثبت سند دوبل حسابداری و لیست سه سطحی حسابها در طبقه بندی کل ، معین و تفضیلی امکان ثبت هر نوع سند را در اختیار شما قرار خواهد داد.

همانطور که در شکل زیر می بینید، حساب ها در برنامه حسابداری آسمان در سه سطح دسته بندی می شوند. به این ترتیب باعث سهولت استفاده از لیست حسابها و ثبت سند حسابداری می شود.

چارت حساب ها در نرم افزاری حسابداری آسمان
چارت حساب ها در نرم افزاری حسابداری آسمان

مثال حساب نرم افزاری صندوق در حسابداری آسمان

همانطور که در شکل بالا می بینید ، اپراتور حسابدار، ابتدا یک حساب صندوق کل تعریف کرده است و سپس یک حساب صندوق کل و صندوق فروش را در بخش معین تعریف کرده است.

پس از آن جهت دسته بندی بهتر و جدا کردن مقدار فروش هر شعبه در زیر گروه تفضیلی حسابهای صندوق فروش یک، دو ، و شعبه دوم را تعریف کرده است. به این ترتیب به راحتی امکان گزارش و چاپ فعالیت هر صندوق فروش و مقدار آن امکان پذیر است.

انتخاب نرم افزاری مناسب جهت حسابداری همیشه به راحتی تصمیم گیری نیست و گاهی چندین بار باید نرم افزار های مختلف حسابداری را با ثبت سند حسابداری و مشاهده گزارشات دفتر کل و معین بررسی و تست کرد. علی الخصوص در هنگام محاسبه سود و زیان معمولا هر برنامه حسابداری روش خاص خود را جهت محاسبه دارد.