طراحی و عرضه پی ال سی، رباتیک، الکترونیک صنعتی، ایسیو و برد هوشمند الکترونیکی

اتوماسیون الکترونیک صنعتی خط تولید

در هر کارخانه و یا کارگاه صنعتی که شما در امارات متحده عربی، عمان قطر و یا عربستان سعودی تاسیس کنید، کالا و محصولات در خط تولید به نتیجه می رسند. یک خط تولید شامل بخش شستشو، جدا سازی ، پرکن ها، برش و کشش، پیچش و پرس ، قالب گیری، مونتاژ اتوماتیک و دستی، بسته بندی ، تست وزن محصولات ، جداسازی محصولات سالم از خراب، برچسب گذاری، کارتن کشی. و دیگر بخش ها هستند. هر کدام این بخش ها شامل چندین ماژول رباتیک الکترونیکی و مکاترونیکی هستند. هر ماژول وظیفه انجام یک عمل را در خط تولید و در جهت فرآوری محصول دارد .

اتوماسیون الکترونیکی و کامپیوتری کارخانه و خطوط تولید
اتوماسیون و طراحی کامپیوتر صنعتی کارخانه و خطوط تولید

نقش اتوماسیون صنعتی در ماژول های خط تولید

در هر ماژول قطعاتی نظیر سروو موتور، سنسورهای فاصله ، حرارت ، نور و فشار ، سلونویید های هیدرولیکی، پنوماتیکی و برقی (شیر برقی) و همچنین رله های هستند. در واقع نقش اتوماسیون صنعتی ( الکترونیک ، و هوش کامپیوتری) در دریافت اطلاعات سنسورها از شرایط محیط و ارسال اجرای دستورات به سروو موتورها و سلونویید ها هست تا عملیات مورد نظر به درستی انجام شود.

چگونگی طراحی اتوماسیون خط تولید با ما

شما ابتدای باید موارد زیر را برای ما ارسال کنید تا مرحله به مرحله و طبق هدف نهایی اجرای عمل طراحی بردهای الکترونیک برای شما انجام شود و برنامه نویسی نهایی آن تکمیل شود و سپس تست برد در کارخانه و یا کارگاه شما انجام سود. پشتیبانی نصب و تست ما شامل کلیه شهرهای امارات متحده عربی، عمان ، قطر و عربستان سعودی می باشد.
مهم تریم مسئله در طراحی اجرای رباتیک و اتوماسیون الکترونیکی دستگاه صنعتی شامل نوع موتورها، سلونوییدها و سنوسرهای موجود می باشد و باید امکان اجرای عمل برا مبنای مقدار قدرت مورد نیاز، قدرت خروجی موتورهای الکتریکی ، سروو موتورها و پمپ های هیدرولیک محاسبه شود.

ماژول های یک اتوماسیون صنعتی در یک خط تولید


به عنوان مثال در صورتی که شما، نیاز به انتقال نیرو از یک موتور دیزل به یک محور دوم توسط کلاچ و فشار هیدرولیک دارید ، مقدار فشار هیدرولیک موجود جهت حرکت صفحات کلاچ بسیار مهم می باشد . اما در صورتی که از طریق موتور الکتریکی این کار باید انجام شود مقدار جریان مصرفی موتور بسیار مهم می باشد

تفاوت اتوماسیون و سنسورها در محل های جغرافیایی

این موضوع مهم هست که بدانید پروگرام یک دستگاه پی ال سی که برای یک کارخانه و ماژول خط تولید در کانادا طراحی شده است ممکن هست در کشوری دیگری مثل امارات متحده عربی و یا قطر جوابگو نباشد . چرا که اطلاعات سنسورهای نور ، فشار هوا ، رطوبت هوا که معمولا در خط تولید استفاده زیادی دارند با همان سنسورها در کشور دیگری مثل کانادا فرق دارند. و همچنین ولتاژ قابل ارائه و فرکانس برق ارایه شده بسیار اهمیت بالایی در تنظیم منبع نیروی سروو موتور ها دارند .

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *