طراحی و عرضه پی ال سی، رباتیک، الکترونیک صنعتی، ایسیو و برد هوشمند الکترونیکی

نرم افزار حسابداری مخصوص شرکت های ایرانی در امارات

از آنجا که در حال حاضر (سال 1402 )، هموطنان زیادی در حال ثبت شرکت در کشور امارات متحده عربی و علی الخصوص شهر دبی هستند. و بنا بر راه اندازی بنزنس خدماتی و یا فروشگاه می باشد. یکی از اولین نیازهای این اشخاص در سرمایه گذاری در امارات، کنترل دقیق گردش و جریان نقدی می باشد. و همچنین محاسبه سود و زیان و مالیات بر درآمد می باشد. در حال حاضر بهترین گزینه جهت حسابداری شرکت در دبی استفاده از نرم افزار می باشد.

اما جهت هموطنان ایرانی و دیگر فارسی زبانانی که به تازگی به محیط کشور امارات وارد شده اند و به روی زبان انگلیسی کاملا مسلط نیستند. تهیه و استفاده از نرم افزارهای انگلیسی شرکت انگلیسی الاصل مانند آمریکا، کانادا، بریتانیا و استرالیا بسیار سخت و یادگیری آنها فقط به زبان انگلیسی میباشد. بنابراین در راستای کمک به هموطنان در امارات و دبی ، برای داشتن یک نرم افزار حسابداری انگلیسی اما با آموزش فارسی و پشتیبانی فارسی زبان، شرکت آیگرین این گام را از سال 2015 آغاز کرده است.

درباره شرکت نرم افزاری آیگرین

شرکت خدمات کامپیوتری آیگرین با دیدگاه استفاده کمتر از کاغذ در حسابداری و امور مالی از سال 2015 در امارات و شهر دبی شروع به طراحی یک نرم افزار حسابداری انگلیسی برای فارسی زبان کرد. از آنجا که این گروه نرم افزار حسابداری آسمان را به مدت بیشتر از ده سال در سابقه کاری خود دارد و با توجه به نیاز واقعی کاربران ایرانی و فارسی زبان، ساختار اولیه نرم افزار حسابداری انگلیسی آیگرین طراحی شد.

صفحه مرکزی نرم افزار حسابدار آیگرین به زبان انگلیسی

حسابداری آیگرین (iGreen Accounting Software) بر مبنای ساختار حساب های به صورت سطح نامحدود زراحی شده است زیرا برخی از حسابداران حرفه ای و شرکت ها نیاز به ایجاد سطوح زیادی بر حساب های مالی خود در دفتر کل دارند. و همچنین نمایش درختی حساب ها باعث درک و تصور بهتر حساب ها و زیر مجموعه هایشان دارد.

به عکس زیر دقت کنید، حسابدار به راحتی برای وجه نقد دو نفر را تعریف کرده است و همچنین به دلخواه برای نفر دوم، دو سطح زیرین دیگر تعریف و کدینگ کرده است. بنابراین حسابداران هیچ محدودیتی در دسته بندی و کدینگ حساب ها در نرم افزار حسابداری انگلیسی آیگرین نخواهند داشت.

ساختار درختی لیست حساب های دفتر کل و سطح های زیرین آنها در نرم افزار حسابداری آیگرین دبی

نسخه آزمایشی نرم افزار حسابداری انگلیسی آیگرین

کاربران و حسابداری عزیز می توانند جهت بررسی بیشتر و دانلود و نصب نرم افزارحسابداری آیگرین در دبی ، به سایت رسمی این نرم افزار مراجعه کنند و آن را دانلود کنند. توجه کنید که دانلود نرم افزار حسابداری آیگرین هیچ هزینه و ثبت نامی لازم ندارد.

سایت رسمی نرم افزار حسابداری آیگرین

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *